Thursday, June 29

Էս մարդը ինչ ա ուզում ?


Ով գիտի ?*


* Գուշակողին սպասւմ են նոր հանելուկներ.

8 comments:

Hakob (K) said...

Արեգ ջան, նախ ասեմ որ շատ լավ հանելուկ ես դրել, իրոք դժվար ա շուտ կռահելը. մի քանի ֆիլմեր խառնվում են իրար. «Միմինո», «Զգուշացիր ավտոմեքենայից», ...
Բայց մի հատի վրա եմ կասկածում, վերնագիրն էլ վստահ չեմ ճիշտ եմ հիշում: Բողոքող մարդը կարծում եմ Պապանովն ա, ու բողոքում ա Միրոնովի վրա (բայց էսի Ադամանդե ձեռքը չի): Միրոնովը իրա փեսան էր ու ամբողջ ֆիլմի ընթացքում փեսուն ասում էր որ իրա պես ժուլիկների տեղը բանտում ա: Արդյոք էս ֆիլմի անունն ա «Հարսանիք Մալինովկայում» ???

areg said...

Շատ անորոշ պատասխան եր Հակոբ ջան:

Hakob (K) said...

Արեգ ջան քեզ ՇԱՏ ՈՐՈՇԱԿԻ կեսգիշերային ՈՂՋՈՒՅՆ !!!

areg said...

Կարող ես գուշակել ինչ եմ հիմա նայում .. էս գիշերվա կեսին...?

Hakob (K) said...

«Զգուշացիր ավտոմեքենայից» ???

Hakob (K) said...

Արեգ ջան հիմա դուրս եմ գալիս օֆֆիսից, եթե կուզես զանգի ձեռքիս վրա:

Tika said...

Hakob, how come you don't remember?
Eto "beregis avtomobile", ev Papanov pahanjuma vor Mironovin nstacnen, anpetq kapitalistin.

Tika said...

Varuj, nobody can beat you, du karas konkurs chmasnakces, menq arden bolors el gitenq vor du hakhtokhn es vne konkursa, kinoi ev musici harcerum