Thursday, July 27

Hakopi xntrankov


Universal Air Condition. Use it at home and in the car.

8 comments:

Peto said...

Step 2 hat posting irar koxk es drel graphice xarnvela, mi hate hani heto dir.

Stepan said...

Peto stugetsi, menak mi ankam a post exel. Ko compits chlini?

Peto said...

Step jan Internet explorere normal a tsuyts talis, bayts netscape xarnvela, mi hat videon hani tesnem kdzvi?

Stepan said...

Peto hima vontsa?

Gor said...

Styop jan ed contition-i koghki 4 anckere inchi hamar en chlini dzmernere etegh vararan es dnum. Vat avto chi gites miayan karmir guyne mi kich apasni a hetevic galik mekenevarere, yete mi kich tsulayin bnavorutyun unen kam kdhen Dodge ram kam el Lambo, tslamarti pes kgan u khagnen ko avto-i hetevin. Klini en enekdot -i pes , Contitionere mi kom Vararane mi kom is varorde lriv urish kom.

Hakob (K) said...

Ստյոպ ջան մերսի կոնդիցիոների համար. հիմա մնում ա էդ ավտոյի մեջ ինտերնետ էլ քաշենք, ու սկսենք բլոգել, մինչեվ շոգերը անցնեն:
Ընդհանրապես Գոռի միտքը լավն ա. մի հատ էլ վառարան դնենք, հետո ավտոն էլ սարքենք երկկենցաղ՝ ցամաքաջրային, ու ամբողջ տարի շուրջերկրյա ճանապարհորդություն կանենք, մեկս մյուսիս տուն կգնանք:

Anonymous said...

Hakob jan ernek qo apaga knoje. Senz fantaziajov amusin unenale shaaaaaat haves e.

Anonymous said...

Stepan jan bajz ed kondizionere aroxchutjan hamar shat shat shat vat e. Orinak im kokorde miangamiz sksum e zavel. Chisht e linum en mexm kondizionerner, bajz mek e. Erb sare texiz durs es galis noriz shogin, hech durekan che ajd popoxutjune.

Erexeq menq haj enq che ?????? Hajastani shogin sovor enq che ??????? Chisht e Hajastanum shat chor klima e ev ajd patcharov el hesht e shogin dimanale, bajz amen depqum menq petq e aveli ugex mes drsevorenq, qan otarerkrazinere.


Te che menq el vor rasnegenni darnanq , ba el ov e ashxarhi darde tanelu ????