Tuesday, August 4

Колыбельные мира. Армянская.

9 comments:

bghdo said...

Zhoghovurd hrashali mult proekt a, incheps vernagrits glkhi @ngak ashkharhi zhoghovurdneri ororotsainner@. Mej@ nerarnum a 18 yerkir, vorontsits mek@ Hayastann a. Shat lav yerazhshtakan @ntrutiun a arats. Yete haves unenak mtek YouTube bolor 18 el nayek.
Hacheli zhamants

bghdo said...

Arajin angam em ed YouTube-ts link dnum, yete mardavari chashkhati blogi mijits, link@ ka, vernagrits klick arek YouTube-i situm nayek.

Peto said...

Bghdo jan shat lavn er,

Peto said...

Joghovurd Areviki het em xosatsel, arden U.S.A. um er,
Xndretsi vor hnaravorin chap chbatsakayi blogits,

Hakob (K) said...

Շատ լավն էր, մուլտն էլ։ Որ վերջացավ նկատեցի որ ադրբեջանական էլ կար, բայց չկարողացա ինձ տրամադրել ու քլիք անել։

Վա՜ա՜ա՜ա՜յ, Արեվիկ ջան, բարի գալուստ Արեվային Կալիֆորնիա :) Հիմա էսքան արեվ ինչ ենք անելու :)
Ես էլ խոսեցի Արեվիկի հետ. ՇԱՏ ուրախ եմ քո համար Արեվիկ ջան, որ բարեհաջող եկար ու վերջապես ձեր ընտանիքը միացավ։

Պետո, ճիշտ ա որ էս մոտ ժամանակներս գալու էս L.A. ? Եթե հա, եկեք փորձենք SoCal reunion կազմակերպենք (ես, դու, Արթուրը, Գոռը, Հարութը և իհարկե Արևիկը)։ Կարանք բոլորով գնանք Long Beach ու Արևիկին բարի գալուստ ասենք։ Հետո ընտեղից կզանգենք Քրիստիկին որ տեսնենք կկարողանա բոլորիս համոզել տեղափոխվել North California, որ գոնե մի քիչ արևային բալանսը պահենք։

Hakob (K) said...

Ճիշտն ասած ես Արևիկին առաջարկել էի որ Բլոգում մի հետաքրքիր ֆոտո-անակնկալով բոլորին տեղեկացնի Ամերիկա գալու մասին։
Ամեն դեպքում, Արևիկ ջան, հաճույքով սպասում ենք քո միավորված ընտանիքի թարմ նկարին։

bghdo said...

Hakob jan, shat izur ches nayel, yes kez khorhurd ktam bolor azgerinn el nayes.

Hakob (K) said...

Ժողովուրդ, ադրբեջանականի առաջին մի քանի վայրկյանը լսեցի, ու անջատեցի, տեղ էի շտապում. մի հատ լսեք ու ինձ ասեք, որ Սայաթ Նովայից չեն վերցրել ու Գոհար Գասպարյանն էլ չի երգում :))

Հասմիկ ջան, էս ամենը իհարկե հումորային երանգներով եմ ասում։ Իսկ եթե լուրջ. շատ լավ են մտածել ու կազմակերպել։ (ինչքան հիշում եմ մի 5-6 տարի առաջ ինտերնետում ինչ որ CD տեսա կարծես «Աշխարհի օրորոցայինները»)։ Իսկ ադրբեջանցի երեխաներն էլ, բոլորի նման անմեղ ու մաքուր են ծնվում, և արժանի են օրորոցային լսելու։

«Բալքի», էդ հայկական երաժշտությունը լսեն ու մարդ մեծանան: :))))

areg said...

Բարև բոլորին..
Հասմիկ ջան շատ սիրուն մուլտ ես դրել.
Հավեսով արած ...
հատկապես են մասե որ ամենքը իրա սիրածը լավաշի մեջ ա փաթաթում..