Saturday, May 20

հարցեր ... պատասխաններ

a - ուրեմն, եթե ցանկանում եք որ ֆոտոների առանձին էջ բացվի, հարկավոր այդ էջը ունենալ կամ հատուք սարքել այս բլոգից անկախ մի տեղ, իսկ հետո link կապել ձեր message ի TITLE ի կամ հենց post արած մի ֆոտոի հետ. Առայժմ, ես դա անւմ եմ ինքս, քանի որ ունեմ դրա հնարաորություն FTP site, photoshop,ev ailn...

b- photo galery ունենալ դուք ել եք կարող , ինչքան որ ես գիտեմ նման service տրամադրում են և yahooն և hotmailը...

c- ես առայժմ ամսական archive եմ ձևակերպել, սպասենք որ ելի մի քանի հոգի մեզ միանան և հետո այդ archivը կդարձնեմ շաբաթական... Սովորություն դարձրեք օգտել այդ archive ից (աջ կողմում - ներքևում).

3 comments:

areg said...

Արսեն, քո տված ֆոտոները դրեցի,բայց ի նկատի ունեցի որ որ դրանց մի մասը արդեն կան այստեղ - boy's sightseeing - հետ..

Anonymous said...

Areg jan ed archive grel es nerqevum ach koxme, bajz inch vor chem gtnum, mi hat konkret asa vor eji nerqevum ?????

areg said...

gna Homepage ev ushadir nayir..