Wednesday, August 30

Hatuk Tikai hamar

4 comments:

Peto said...

Tik jan nkare lusavoratsretsi vor aveli lav ereva Elene, chnayats du chisht es Elene iran nman chi es nkarum, batsi dranits dzerke demki mot xangaruma.

Hakob (K) said...

Մինակ ձեռքը չէ, պապիրոզն էլ ա «խանգարում»...
Հիմա կասեք էլի Հակոբը սկսավ իրա հետամնաց հայացքներով: Բայց ախր Էլենի համար եմ ասում. որ լավ երեվա, «լուսավոր» երեվա... Հիշում եք, չէ՞ որ հին փոստերից մեկում հունահռոմեական վերածննդի ժամանակվա կնոջ չափանիշ-կերպարի մասին էինք խոսում. հեչ տեսել ե՞ք Վեներային ծխելուց (հիմա մտածում եմ Պետոն վռազ մի հատ կհայտնաբերի ու փոստ կանի)....

Էլեն ջան, չնեղանաս հանկարծ. մուսա էր, եկավ ու չկարացա զսպեի: Համ էլ էսքան տարի իրար չենք տեսել, բա չիմանա՞նք որս ինչ հայացքներ ունի, ոնց ա մտածում ... Դե ես էլ իմ հայացքներն եմ կիսվում:

Լավ. հիմա եկավ սխալը շտկելու պահը.
Էլեն ջան, դու ցանկացած դեպքում էլ շատ հմայիչ ու ֆոտոգենիկ ես. լինի լուսավոր թե մութ, սիգարետով թե առանց :)))

Anonymous said...

HAKOP DOO LAV AVTO KTSAXES-ASEM IMATSI -ARTUR

Tika said...

Peto jan, apres du, vor asem sigaret nuynisk chei tesel. Ay hima tesnum em vor Elenna.
Elen jan, Hakob chishta asum, tckhel vnasa, es mianum em Hakobin, chnayac ckhokhnerin el shat lav haskanum em, baic im ancnakan porcic asum em vor arokhjutyan vnasa.