Wednesday, May 31

հարգելի շախմատասերեր ... (4)


Երեխեք ջան, հենց նոր սկսվեղ ամենահետաքրքիր և հերթական ամենակարևոր խաղը...
Մեր 4 շախմատիստները մրցում են 1.500.000.000 անոց Չինաստանի հետ.
Երեկվա մերոնց գեղեցիկ հաթանակը ինչ որ չափով հարամ արեցին մեր վրացի "բարեկամները" նվիչելով Չինաստանին 4 միավոր...
կենացները քաղցրանում են ...
Եթե բան ու գործ չ'ունեք կարող եք միանալ ինձ այդ խաղը հետևելու համար ...
ուղիղ կապ - սեղմեք white on blue buttonը
--------------------------------------------------------------------
ՀԱՅԱՍՏԱՆ 2,5 - 1,5 ՉԻՆԱՍՏԱՆ
դե հիմա խնդրում եմ մի քիչ թվաբանություն անեք ....
-------------------------------------------------

3 comments:

Hakob (K) said...

Թվաբանություն.
Կարեվորը ոչ թե 1.5 միլիարդ մարդ ունենաս, այլ 2.5 միլիարդի խելք ունենաս...
Շնորհավորում եմ բոլորիդ !!!

areg said...

pairing ը արվում ա ամեն խաղից հետո...
ինչքան որ ես հասկացա...
մնաց 3 տուր...
մերոնք ունեն 29 միավոր
հետո չինացիները ( խոսքս վերաբերվում ա իսկական չինացիներին lol )
May i call you tonight ...
բռատ ?
հարց կա ...
գրի մինչև ես տուն հասնեմ...

Hakob (K) said...

Արեգ, նոր նայեցի, ոնց որ հլը մերոնք առաջինն են, չէ՞.